Solig lördag

Hej! I det här inlägget blir det bara att skriva om min dag... Blev väckt av mamma vid 9.30, och tur var väl det, för vädret var strålande fint redan då, så jag skyndade ut! Klockan 11.00 så tittade jag på direktsändningen från Engla Höglunds begravning, jätte fint var det! Sen så satte jag mig ute i solen igen - det är väl egentligen det ända jag gjort idag, mer eller mindre i alla fall. Det var 30 grader i skuggan ett tag! Hoppas verkligen att värmen håller i sig ett tag, även om jag vet att det måste bli "bakslag" någon dag framöver... Imorgon så konfirmeras jag och en massa kompisar klockan 11.00, men vi ska fotas redan klockan 9.00, så jag måste upp tidigt, ingen sovmorgon här inte! Nu ska jag titta lite på tv, läsa lite bloggar och så. Ha en bra lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0