NA, korthållsskytte och överkörd groda.

Hej! Ja, rubriken säger ganska så mycket om vad som hänt mig idag... Just nu bloggar jag från mobilen, bättre det än att inte blogga alls! Tillbaka till min dag: skolan var helt okej, det märks verkligen att vi börjar närma oss slutet på terminen. Klockan 11.00 så mötte jag upp Maria som jobbar på NA. Blev lite intervjuad samt fotad, kommer i tidningen på lördag, tror jag. Berättar mer sen! Efter skolan så sköt jag och Nicole lite korthåll. Det gick helt okej. När vi cyklade hem från skjutbanan så råkade jag köra rakt över en groda! Vi vände för att se hur det gick, och av någon underlig anledning så levde den! Vilken tur där va... Jaja, nu ska jag snart sova. Har matteprov imorgon... God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0