Konfirmerad

Ja, nu är jag konfirmerad. Var i kyrkan sen klockan 8.30 imorse, vi blev fotade och lite så. Klockan 11.00 började själva "konfirmationsgudstjänsten". Allt gick bra. Efter det var klart så följde nästan hela släkten med mig hem. Vi åt smörgåstårta och vanlig tårta (prinsesstårta och chokladtårta) och jag fick blommor och paket, som alla innehöll smycken. Jätte fina, tack alla! Mamma och pappa fotade lite och så, men bilderna är fortfarande i kameran, så jag tog några bilder från Sandra, men dom funkar inte att lägga in här, så om ni vill se några bilder redan nu från dagen, så gå in på min bilddagbok: http://aprilflicka.bilddagboken.se. Imorgon så är vi lediga från skolan, det är studiedag, så jag och Sandra ska gå en heldag på kupolen i Borlänge och SHOPPA! Men hoppas ni har haft en bra söndag, för det har jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0