Konfirmation m.m.

Hej! Tänkte börja med att berätta om min dag i det här inlägget... I skolan hade vi SO, engelska, bild, fysik och idrott. Sen var det konfirmation, sista gången, för på söndag konfirmerar vi oss! Vi hade ett genrep och sen åt vi pizza, mums! Fick även lite prylar "som kan vara bra att ha". Det har egentligen inte hänt så mycket mer idag. Och det kommer väl inte hända så mycket mer direkt heller, ska duscha och plugga lite. Som ni ser så har jag fått hjälp att göra om lite här i bloggen. Det var supersöta Felicia och Martina som hjälpte mig. Men jag tror jag skulle få hjälp att ändra ännu mer? ♥ Imorgon är det danskväll mellan 18.30-21.00, för alla åttor och nior. För det får vi kompledigt den 19/8, så vi börjar den 20/8 igen efter sommarlovet då, tror jag? Inga fel, inga fel! Jaja, det här inlägget blev väl inte sådär superintressant direkt, men jag var bara tvungen att "skriva av mig lite". Hoppas ni haft en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0