Ännu ett inlägg från mobilen...

Hej! Jag lovade ju att blogga idag, så det gör jag också. Även om det inte blev riktigt som jag tänkt mig... En liten uppdatering från mobilen blir det. Skolan idag rullade på snabbt, inställd tyska, vädret var fint och så ringde NA när jag hade hemkunskap! Efter skolan så stannade jag "i stan" för att titta runt lite i några affärer, hittade ingenting, så jag och mamma åkte till örebro, marieberg, en kort stund. Jag inhandlade ett sånt där "fodral" från ginatricot, ni vet? Ett gult blev det, gillar gult! Kom hem vid 21.00, så har inte haft tid att sitta vid datorn som ni förstår... Nu ska jag snart sova, men imorgon, då ska jag ta mig lite mer tid åt bloggen minsann! Så kom tillbaka då vettja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0