Hemma!

Hejsan! Ska försöka hålla det här med att blogga oftare nu då... Kom hem från Italien igår. Resan gick bra och det var mysigt! Tänkte berätta mer imorgon med bilder och så, för just nu är bilderna i kameran och så har jag varken tid eller ork att skriva allt nu. Idag var jag i Örebro och shoppade med syster. Fick med mig lite hem, som jag kan visa framöver. Hittade några plagg i Italien också! Fixade även praoplats idag. Får se hur helgen spenderas nu innan skolan drar igång igen, men måste nog tyvärr bli lite plugg och annat mindre kul.
Även om jag inte berättar om min Italienresa nu, så tänkte jag i alla fall sammanfatta hur jag upplevde Italien/Rom:   

Paraplyförsäljare, uteliggare/tiggare, vespor (ett riktigt trafikliv med tutor och trånga parkeringar!) graffiti, storstadsliv, sevärdheter, mörkhåriga människor -  några tog kort på mig och Sabina eftersom vi är ljushåriga (!) Glass, turister.

Något åt det hållet i alla fall. Återkommer imorgon! Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Karin

nä denna gång kastade jag inga pengar:) men sist jag var där

2008-03-29 @ 09:25:08
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0