Två nya kategorier

Tänkte att det är på tiden att förnya bloggen lite. Så jag tog mig i kragen och la till två nya kategorier. Just nu är dom tomma, men det kommer dom inte vara speciellt länge vill jag lova... Föresten, är det någon som vet om man kan flytta gamla inlägg mellan kategorier? Har inte haft sån tur att få hjälp med en ny header, men man vet ju aldrig vad som hinner hända innan året är slut...?

Mina kategorier och deras beskrivning:

Foto och text av mig - Med min digitalkamera i högsta hugg och med min skrivbok + en penna så klarar jag mig länge.

Helg/Ledighet - Här skriver jag om allt jag gör när jag INTE går i skolan.

Listor/Bilder - Lite alltmöjligt skoj!

Shopping - Outfits, VILL-HA-PLAGG, shoppat, favoriter och allt annat som har med utsidan att göra, i en härlig blandning!

Vardag - Följ med in i min vardag, skoldagar måndag-fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0