TÄVLING! (http://fjb.blogg.se)

Det pågår just nu en tävling hos JOLICIOUS blogg! (http://fjb.blogg.se) Var med och tävla du med! I vinsten ingår ett presentkort på kicks, värt 100 kronor + en hemlig sak! Spännande eller hur? Så, vad väntar ni på? Besök bloggen för att ta reda på mer info! (psssst... men skynda er, tävlingen avslutas snart!)

Jag vill vinna den här tävlingen för att: Hur mycket finns det inte på kicks? Just det! Självklart vill man ha lite pengar på den härliga affären! Om just jag vann så skulle presentkortet användas som lite hjälp på vägen till någon dyrare och lyxigare produkt som man inte har råd med i vanliga fall... Det skulle vara jätte härligt att det dessutom inte blir ett lika djupt hål i plånboken! t.ex jag är på jakt efter ett snyggt läppglans, och då är väl kicks det rätta stället att vända sig till? Dom har ju i stort sätt alla märken. Visst, H&Ms läppglans i all ära, men det vore ju lite roligare med något lite lyxigare, för även om det är dyrare så ska man ju unna sig saker ibland, lite vardagslyx sådär. Men lite hjälp på traven vore ju inte helt fel, som sagt. Den där hemliga överraskningen är bara en bonus som gör vinsten ännu bättre! "Här är den del ur texten där man ska smöra", men det tänker inte jag göra. Det blir så, just det... smörigt då! Jag tycker det är kul med sånna här tävlingar och hoppas på fler! Om jag ska vara helt ärlig så har jag inte följt jolicious blogg förut, eftersom att jag inte ens visste om att den fanns. Men jag tittade runt lite i den och det visade sig ju vara en toppenblogg, som jag sälvklart ska följa i fortsättningen!

Eftersom det är ett nytt år så skulle ju inte året kunna börja bättre än med en "sen julklapp". Då skulle min jul vara fulländad, helt klart!

                                                 image172


Kommentarer
Postat av: L i n d a . B l o m

Den röda och den svarta med en tjej på har ännu inte fått någon ny ägare : )

2008-01-03 @ 20:55:21
URL: http://lindaslya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0