lovisadagen var igår...

...och jag hann inte blogga igår. men hade som sagt namnsdag igår. fick truly juicy godis. m&m skickade kort. där skrev mormor att hon klippt håret alldeles för kort och att hon såg ut som en "skalad gris", som hon uttryckte sig. jag skrattade för mig själv när jag läste det. idag tog vi skolkort. inte en chans att jag blev bra. och så är det jobbigt att vänta tills skolkatalogen kommer. och jag fick inte stå bredvid paula trots att vi är lika långa och hållde i varandra. jag och sandra ska sy festklänningar på syslöjden bestämde vi idag. och så slutade jag redan klockan 12.50 idag för vi hade tre inställda lektioner i rad. men vi fick hemuppgifter tyvärr, så jag måste plugga lite snart ändå. det var väl ungefär det jag hade att säga tror jag. ciao!


Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: ja jag tycker med att det är snyggt :D



hahah, skalad gris? ;D hahaha

2008-08-26 @ 15:55:37
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0