Lista på vad jag pysslat med i sommar

I sommar har jag:

  • Varit på bio tre gånger (såg: Narnia 2, Indiana Jones och Mamma Mia!)
  • Varit på Skara sommarland med Nicole, våra pappor och syster
  • Varit på Liseberg med familjen
  • Varit på Liseberg med Paula, Sandra och Linnéa
  • Varit i Stockholm med mamma och syster (shoppade)
  • Varit i Borlänge med familjen (badhus + shoppade i kupolen)
  • Paddlat kanot en solig dag med Paula
  • Tjänat lite pengar genom att måla och klippa gräs hemma
  • Köpt en ny säng + tillbehör
  • Fiskat kräftor
  • Varit i Fagersta över en dag med familjen för sol och bad
  • Varit i Sunne vattenland
  • Åkt moppe med Paula till Örebro (från Nora, ca 4 mil) för att äta på la baugette
  • Varit på rixfm festival i Örebro
  • Varit på Noradagarna här i Nora då, såg lite artister och så, bl.a the poodles, Rongedal och Björn Rosenström
  • Talangen i Brunnsparken (Örebro) två gånger med Sandra
  • Varit med Robin + alla söta vänner!
  • Varit på en kent och Håkan Hellström konsert i Eskilstuna
  • Varit på en Lars Winnerbäck konsert i Örebro (Jag och Paula köade lääänge)
  • Sovit på våran flotte med familjen en varm sommarnatt under bar himmel
  • Fotat lite
  • Läst lite
  • Skrivit lite (men önskar jag skrivit mer när jag ändå varit ledig)

+ Bara varit hemma och slappat, gjort "småsaker", solat, badat, ätit och sovit.
Ser att jag haft en rätt bra sommarlov nu när jag sammanfattade allt! ♥


Kommentarer
Postat av: sebbe

hehe det är bra:)

din sommar verka ju toppen...har

inte hunnit med så mkt själv

har jobbat för mycket.

2008-08-20 @ 22:11:22
URL: http://sebbegaylife.blogg.se/
Postat av: Josiee

härlig lista:D

2008-08-21 @ 02:05:27
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Jessica

Du har hunnit med mycket du, låter som en fin sommar :)

2008-08-21 @ 06:03:58
URL: http://jels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0