Onsdag

Hej! Tänkte börja att berätta om min dag i detta inlägg och hur resten av dagen ser ut... Åkte till skolan som vanligt, men vi hade inställd teknik, så började inte förrän strax efter 9.00. Sen blev det att skriva SO-provet, vilket jag hoppas gick bra. Sen har jag bara haft tyska och svenska. Hade nämligen inställd engelska - sista lektionen, så mamma hämtade mig runt 14.00. Sen jag kom hem har jag inte hunnit göra så mycket alls.

Planerna för eftermiddagen/kvällen ser ut såhär:

  • Mormor och morfar kommer hit för att gratta pappa som fyller imorgon, så det blir att äta tårta och så.
  • Läsa lite. Funderar på att försöka läsa ut Åsa Larssons "Svart stig".
  • Ta mig en titt på H&Ms hemsida samt katalog. Se om det är något som jag vill inhandla, och det kommer det att finnas (tro mig, det finns alltid något som jag känner att jag bara måste ha i min garderob, tur att dom är stora, mina garderober, hihu)
  • Och självklart så kommer jag att uppdatera min kära blogg!

Det är superskönt, för just nu har jag inget speciellt som jag måste plugga på, till imorgon eller fredag! Idag så lånade jag även två böcker. En diktbok med blandade dikter av olika författare och även "Pojken i randig pyjamas", som jag inte hunnit läsa ännu. Men jag tänkte göra det nu, under den närmsta tiden. Den är inte alls tjock, men jag tror den är bra ändå. Nej, nu kom m&m precis, så jag måste kila. Titta in lite senare igen! ♥

                                                                      image225


Kommentarer
Postat av: annsofie

den kommer du få läsa i 9an sen lollo :)

2008-04-02 @ 20:01:10
URL: http://emolinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0