Och så var helgen slut...

Vad snabbt en helg går! Har ju inte hunnit blogga någonting... Men har hunnit med en massa annat skoj! Igår var jag med Paula heeela dagen. Hon hade precis kommit hem från Thailand. Brunbränd och med världens finaste naglar! Vi hade superskoj, som alltid. Tittade på tv, drack te, var och tittade dit dom ska flytta, gjorde fruktsallad m.m. Och jag fick ett superfint halsband och en snäcka från Thailand, hihu. Tack igen sötis! Idag har jag mest tagit det lugnt. Sov till 12.00, pluggade lite, gick en promenad med mamma och så. Imorgon är det dags för en ny skolvecka igen, men det ska nog gå bra. Det är ju en vecka närmare min födelsedag, en vecka närmare sommarlovet... Ja, ni fattar grejen! Imorgon startar även intensivveckan på teatern. Teater varje dag mellan ca 17.00-20.00. På fredag är det premiär och lördag och söndag. Kommer bli en jobbig vecka, men också väldigt kul! Kanske inte kommer finnas så mycket tid över till bloggen, men det kan inte hjälpas... Bloggar när jag har tid helt enkelt, och så tar jag igen det nästa vecka! Det här kanske inte blev det roligaste inlägget att läsa eller så, men nu vet ni hur det ligger till i alla fall. Ha det bra tills nästa gång vi hörs!

(Om jag inte uppdaterar så ofta under veckan och ni känner att ni bara måste läsa något som jag skrivit så kan ni ju alltid läsa gamla inlägg? Och så var det problemet löst! Ni hittar säkert en hel del intressant i mitt arkiv, hihu, och föresten, när ni ändå är igång, glöm inte att kommentera!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0