Lördag

Bara för att jag är så bra på att komma på namn på rubriker. Eller inte. Men som sagt, lördag idag. Jag sov ju hos Paula igår till idag. Det var mycket trevligt. Vi var ute och tog lite vårbilder, åt en massa gott och tittade på talang. Sen somnade jag under Paulas/"mitt" mumintäcke. Jag älskar det! ♥ Idag så åkte jag hem från henne runt 15.30. Resten av dagen har jag inte gjort så mycket alls. Känns som om jag haft lov en vecka nu, eftersom praoen inte var så värst ansträngande. Imorgon så kommer m&m (mormor och morfar) + några kusiner hit och grattar mig lite i förväg. Nu är det inte långt kvar till jag fyller! På tal om att fylla år, läs förrförra inlägget! Visst kan någon hjälpa mig? Och föresten, det blev publicerat lite i tidningen Nerikes Allehanda av mig idag, två bilder + lite text, trots att jag är praoelev och man egentligen inte får bli publicerad i tidningen då! Finns även ett bildspel på hemsidan, med 20 bilder som jag fotade under en vårdag här i veckan. Gå in och ta er en titt? Här är länken i alla fall: http://www.na.se/nora/index.asp?intId=1319327 ska jag inte sitta mer vid datorn ikväll. Bloggar mer imorgon!

211664-297
(En utav bilderna jag fotat, som finns med i bildspelet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0