Grattis pappa!

Ja, det är en massa att säga grattis till såhär i april. Bloggen, pappa och om 20 dagar fyller ju jag! Idag så är det i alla fall vårväder ute, superhärligt! Så det passade alldeles utmärkt med mina lila lite tunnare strumpbyxor jag hade på mig idag! Skinnjackan är också framplockad. Hoppas vädret håller i sig och vi kan glömma vintern ett tag nu... Jaja. Idag så missade jag bussen för första gången i mitt liv på väg till skolan (!) Har bara missat den på väg hem eller om jag ska till Örebro eller så... I alla fall, kom hem runt 16.00. Lite senare så blir det skytteavslutning. Vi fikar och får priser. Annars så är kvällen inte planerad alls. Men funderar på att utföra två av gårdagens alternativ som jag inte hann med. Läsa "Svart stig" och ta mig på H&Ms hemsida och katalog. Bloggar mer senare!

image234

(Orkade inte leta så mycket efter en bild på pappa, så fick bli den här, när han kastar i en peng i fontana di trevi, Rom. Och nej, jag har inte glömt bort att skriva ett/flera inlägg om Italien, det kommer, det kommer)

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Du är välkommen att delta i min tävling
http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Priset är ett hemligt paket till ett värde av 1000 kr!!

2008-04-03 @ 17:11:12
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0