Bloggdesign?

Eftersom jag fyller år om mindre än en vecka nu så tänkte jag be någon läsare om en liten (stor?) tjänst. Det är nämligen så att jag jätte gärna skulle vilja ha en ny design till min blogg! Och jag vet inte hur man fixar sånt där, så jag tänkte försöka få lite hjälp nu i alla fall. Om det är någon där ute som skulle vilja göra en bloggdesign till mig, så skulle jag vara jätte tacksam! Den behöver absolut inte vara klar till onsdag, 23 april, då jag fyller, men jag skulle gärna vilja få besked om det är någon som vill ge mig den födelsedagspresenten, hihu.

Om du kan tänka dig att hjälpa mig lagom till 15-årsdagen, så maila mig på:
[email protected] eller skriv en kommentar!

image323 bloggen behöver snyggas upp!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kanske kan göra ett försök, jag hade nämligen samma problem hade ingen anning om hur man gjorde. Jag gjorde samma som dej skrev inlägg om någon kunde hjälpa mig. svar fick jag inga (människor kan vara taskiga). Så säg bara till så kanske jag kan hjälpa dig att få en finare blogg:) Kram Paula

2008-05-06 @ 19:42:27
URL: http://theconfessionsofpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0