Oväder

Hej! Tänkte blogga lite tidigare idag, men hann bara starta datorn och sen började det åska. Så jag skyndade mig att dra ur kontakterna från datorn, har nämligen hänt förut att datorn/bredbandet gått sönder p.g.a åskan... Jag bakade en kladdkaka med mamma istället, som blev riktigt god! Det regnade rejält ett tag också. Pappa åkte även till Jämtland idag. Men han är inte framme än. Runt 21.00 ikväll kanske. Så nu har vi ingen bil fram tills på onsdag... Men det löser sig väl, det finns ju bussar! Funderar även på att ändra lite här i min blogg, men vet inte riktigt hur man gör? Om någon har lust att hjälpa mig så är det bara att hojta. Skulle uppskattas! Nu ska jag äta lite med mami och sis. Pan-pizza blir det för min del, tror jag. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0