Käppar i hjulet

Ja, det har satt sig käppar i hjulet. Det blir inte som man tänkt sig helt enkelt. Idag skulle jag:

  • Plugga
  • Åka in till Örebro för att spela teater
  • Skriva "boktips" om Svart drama
  • Föra över bilderna från kameran till datorn

Jag har gjort allt utom att plugga, och åka till Örebro och spela teater då. Fast det ska jag snart göra, för bussen går 15.17. MEN: Jag skrev ju boktipset om Svart drama. Men det går inte att skicka!!! Jag skulle ju maila det, men det blir tydligen för stort med filen och allt! Jag får titta mer på det där senare ikväll, kanske? Jag blir arg på mig själv också, att jag inte kan ta mig själv i kragen och faktiskt göra vettiga saker. Jag kommer ju inte alls hinna med den där pluggningen som jag hade tänkt mig... Jaja, vi får se hur allt löser sig. Nu måste jag fixa mig lite ocn sen kila till bussen. Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0