Bloggiliblogg

Passar på att blogga lite nu. Såg nyss idol och väntar på resultatet som kommer senare ikväll. På ettan går det "Mitt stora feta grekiska bröllop", men jag orkar inte se den nu. Usch, jag kommer ju vara dödstrött imorgon och inte hinner jag sova ut på söndag heller. Och sen är det en ny skolvecka igen! Jaja, snart är det höstlov. Ser fram emot det. Inget speciellt planerat, men ledighet är alltid välkommet. Just ja! Läste i ett horoskop att min turdag för den här månaden skulle vara imorgon (29/9) och med tanke på att jag har namnsdag då, och därmed skulle öppnat paketet då, så skulle jag ju ha vunnit dom där 50 kronorna imorgon! (Även om jag skrapade och vann idag) Får se vad som mer händer imorgon då... Jag gillar horoskop. Någon mer som gör det? Puss & kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0