50 kronor rikare

Eftersom jag har namnsdag imorgon (mitt mellannamn, Mikaela) så fick jag ett litet namnsdagspaket idag istället för imorgon. (Anledning kommer) Jag fick bl.a strumpor, en liten bok, en påse med godis som jag diggar och en tian-lott. Och vet ni?! JAG VANN 50 KRONOR! okej, okej. Inte världens förmögenhet kanske, men vadå, vem tackar nej till att bli femtio kronor rikare? Inte jag i alla fall. Just nu sitter jag och tittar på idol-reprisen av gårdagens program. Vet redan vilka två som går vidare och så, men i alla fall. Imorgon åker jag och mamma buss till Göteborg och går på bokmässan. Vi åker tidigt och kommer hem sent (det är därför det passade bättre med paketet idag) Jag fick även ett kort från mormor och morfar idag. Så morgondagen har jag fullt upp. Och inte bara imorgon, på söndag ska jag och Sandra på gudstjänst klockan 11.00? För konfirmantionen... Och sen blir det nog kopparbergsmarken med familjen och så stannar vi säkert en sväng hos M & M också. Men kvällen idag är inte planerad? Men jag ska nog i alla fall se idol klockan 20.00, skulle jag tro. Bloggar mer senare, i think. Ha en trevlig kväll! Och så kan ni ju alltid skriva en rad eller två?

image76 image77


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0