Tisdagskväll

Halloj! Jag hann inte blogga igår, tiden räcker inte till som man vill. Jag kom hem från teatern, plugga lite och åt. Sen var klockan redan 22.00 och jag var trött, så jag la mig och sov istället för att sitta vid en surrande dator och bländas av en skärm. Men några besökare har jag i alla fall, fast jag vet ju inte vilka ni är. Skulle uppskattas om ni slänger in en liten kommentar när ni ändå läser/besöker min blogg? I alla fall. Jag bloggar lite nu. Dagen idag var bra. Jag hade min "höstklänning" med t-shirt under/klänning över. Kan lägga in någon bild sen, så kan jag visa. Har även börjat ha mina svarta "höststövlar" ibland. Alltså, jag gillar verkligen hösten! Trots att det är kallt/blött och mörkt och så. Okej, klart jag inte gillar hösten jämt (typ på morgonen när jag väntar på bussen) men annars så älskar jag alla löv, färger och allt myspys! Vad tycker du? Är hösten hiss eller diss? Eller så tycker man som jag, alla årstider har sin charm. Skolan idag rullade på också. Först 80 minuter SO, engelska, syslöjd och sen lunch/håltimme. Sen hade vi fysik (fick äntligen 8:ans böcker, yeah) Vi slutade redan 14.00 idag, efter fysiken, för vi hade inställd idrott. Jag och Sandra följde med Paula hem en stund. 16.00-18.00 var det konfirmation. Mamma hämtade mig och nyss käka jag och så. Nu ska jag plugga lite, biologiläxa tills imorgon. Bloggar mer imorgon, så kom tillbaka då, ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Calle

Hejsan! Jag hittade din blogg när jag sökte efter "Nora".
Du skriver bra, jättebra!

2007-10-10 @ 18:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0