Test

Barn:
( ) jag älskar tv-spel
( ) min favoritglass är dajm
(/) jag föredrar hårda paket
(x) jag bor hemma hos mina föräldrar
(x) jag tycker om tecknade filmer
( ) min favoritsylt är jordgubb
( ) jag tycker att pussar är äckligt
( ) jag tycker att tobbe trollkarl är rolig
( ) jag vet inte vad "sitt still" betyder
(x) jag har ett gosedjur i sängen
Summa: 3 ½

Tonåring:
(x) jag svär ofta
( ) jag festar minst en gång i månaden
( ) jag tycker det är coolt att bli full
(x) jag har finnar
(/) jag ogillar barn
(x) jag önskar mig pengar i födelsedagspresent
( ) jag har en kondomsamling
(/) jag kan inte vistas ute utan smink
( ) jag ogillar ansvar
(/) jag sover helst längre än till kl 11 på morgonen
Summa: 4 ½

Vuxen:
(/) jag vill ha/har barn (vill kanske ha någon gång?)
( ) jag tittar alltid på aktuellt
(x) jag önskar mig saker till hemmet
( ) jag vaknar kl 8-9 utan väckarklocka
( ) jag tycker om äggula
( ) jag är gift
(/) det bästa med julafton är att släkten samlas
(/) jag tittar alltid på melodifestivalen
( ) när jag lyssnar på radio så hör jag på p4
( ) jag storhandlar
Summa: 3

Tant:
(/) jag tycker om att lösa korsord
( ) jag har gråa hår
(x) jag har mycket rynkor
( ) jag lagar mat varje dag
( ) jag bjuder bara hem folk om det är riktigt städat hemma hos mig
( ) det första jag kollar efter i tidningen är dödsannonserna
( ) jag förstår mig inte på dagens ungdomar
( ) jag har barnbarn
(/) jag blir gladast av mjuka paket
(/) jag tycker om kokta grönsaker
Summa: 2 ½

Barn: 3 ½
Tonåring: 4 ½
Vuxen: 3
Tant: 2 ½

Vad blev du?


Kommentarer
Postat av: Kimpa

Hej, såg din kommentar till Karin Olofsson. Är Hairspray en sevärd film, och vad handlar den om?
Ha en trevlig kväll!

2007-10-31 @ 17:24:44
URL: http://kimbellander.blogg.se
Postat av: S.A.N.D.R.A

Rolig lista :]!

2007-10-31 @ 20:40:27
URL: http://eyeliner.blogg.se
Postat av: Malin (du känner mig ej)

jag fick: Barn:3 Tonåring:8½ Vuxen:2 Tant ½

2007-11-02 @ 12:19:53
Postat av: Hanna

Kul grej =D Barn: 3 Tonåring: 4 Vuxen: 5 Tant: 3

2007-11-02 @ 13:59:14
URL: http://mystmoth.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0