Söndag klockan 14:51

Det är söndag och det innebär att snart är det skolvecka igen. Jag vet inte varför, men jag tycker inte om söndagar? Dom känns så tråkiga och liksom smälter in i resten av veckan. Idag ska jag plugga till SO-provet. Idag såg jag reprisen av idol, för jag missade halva i fredags när vi var i musikverkstan. Det var jätte skoj, verkligen! Jag spelade så att manikyren flög, mahaa. Igår var jag, Sabina och mamma till Marieberg. Jag köpte lite kläder, trots att jag kanske inte egentligen behövde, men jag älskar kläder/skor/accessoarer och att shoppa! Har en massa kort i kameran som väntar på att få visas upp, antingen här eller i min bilddagbok (http://aprilflicka.bilddagboken.se) Det är kort sen bokmässan till och med... För övrigt så säger jag grattis till Emelie Källqvist som fyller 14 år idag! Nu skriker geografiboken på mig, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0