K-BRUNNAR

Det är rätt skrämmande. Jag har nog aldrig haft det förut, mer än typ "gå inte på sträcken mellan plattorna på gatan". Fixa ideér alltså! Men nu har jag värsta tvångstankarna. Jag måste gå på dom två K-brunnarna precis utanför pizzerian varje gång jag passerar dom. Värst är det på morgonen, när jag ska till bussen. Det var väl egentligen så det började, jag gick på dom där brunnarna för att jag "skulle få lite tur under dagen". Inte vet jag om det hjälper egentligen (som idag tillexempel?) Men du vet säkert också hur det är att ha tvångstankar? Jag tror att alla personer drabbas av det någon gång under sin livstid. Och det här med K och A brunnar är nog rättså vanligt. Alla vet ju att man inte ska gå på A-brunnar? Men man kan ju också tänka såhär: Vad händer om jag inte gör si eller så? Förmodligen ingenting. Men jag kan ändå inte sluta med mina "fixa ideér". Nu är det väl bara att hoppas på att det inte blir värre eller att fler saker "som jag bara måste göra" dyker upp, för i längden kanske det blir rättså jobbigt? Har du några tvångstankar?

image97
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0