HÖSTLOV!

Jag vet inte hur jag ska beskriva känslan när ett långt och mysigt höstlov ligger framför mig, men kanske är det själva grejen? Att det känns så bra att det inte går att sätta ord på det. Men det värsta är väl att det här höstlovet som ska vara så långt, en hel VECKA ju, kommer inte alls vara sådär långt... Det går så fort. Men jag har ingenting speciellt planerat, förutom ikväll då, då blir det gårn en sväng, för att se idol och klockan 21.00-23.00 blir det musikverkstan med glam. Just nu sitter jag och lyssnar på Timbaland - Apologize. Men snart blir det Kents "Ingenting", än har jag inte tröttnat på den... Och en annan sak: Jag ser ju att det i alla fall är några som läser, men jag tycker det är lite glest mellan kommentarerna? Det är ju så kul att få... Höstkramar.

image110

Bilden tog jag i Kopparberg, på marken.

Kommentarer
Postat av: Littlefashion

Ja, visst är ddet härligt med höstlov! Fin höstbild. Kram kram

2007-10-27 @ 13:38:16
URL: http://littlefashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0