Första snön!

- Okej, den första snön kom lika snabbt som den försvann. Så det är alltså ingen snö ute nu... Nu regnar det bara, jag hatar regnrusk! Men i alla fall, det var efter B-tiden som jag satt i korridoren (inte vid något fönster) och såg ingenting om det som hände utanför skolan. Men den "stora nyheten" spred sig fort. Och snart fattade även jag att det faktiskt snöade. Jag tänkte typ: "Ja, men då kommer det väl snöa ett tag" och så gick jag till syslöjden och upptäcker efter ett tag att det regnar. Och jag som dagen till ära hade med mig min kamera, eftersom mamma sagt något om: "Dom har pratat om snö idag", hann inte ens dokumentera årets första snöflingor!  Den 11/10. Är det inte lite väl tidigt? Jaja, jag vet väl också att den riktiga snön inte kommer riktigt än, men i alla fall.

image87

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0