Mys-lördag

Min lördag har väl inte varit sådär jätte ansträngande direkt.
Jag vaknade hemma hos Sandra (eftersom jag sov där inatt) Duschade när jag kom hem, åt mat och sen kastade jag mig på sängen och läste en hel bok på lite över 200 sidor. Så det tog några timmar sådär... Precis när jag läst ut boken så åkte hela familjen till kyrkogården och tände ljus på farmor och farfars grav. Det var riktigt fint med alla ljus vid alla gravar! Mysigt. När vi kom hem så åt vi kvällsmat, det blev kräftor. Vem har sagt att man bara kan äta kräftor i augusti? Nu mera säljs det ju kräftor året runt (även om vi åt kräftor som vi fiskat upp själva) Snart, klockan 20.00 närmare bestämt så tänkte jag se svensson svensson med övriga familjen. Blir säkert lite popcorn till det, mums! Så hur ska jag sammanfatta dagen? Jo, jag har inte gjort någonting nödvändigt! Morgondagen vet jag i alla fall hur den ska spenderas: Plugg, städa garderoben, måla naglarna och liknande (Om jag kan ta mig själv i kragen, och det skulle ju vara bra) För sen är det en skolvecka som väntar. Och blev det inte som jag trodde? jo, just det! Lovet var inte alls sådär långt som det skulle vara... Ha en trevlig lördagskväll nu!


Kommentarer
Postat av: Angelica

hehe,hoppas du hade en kul kväll=)

2007-11-03 @ 21:45:16
URL: http://anjelique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0