Hur helgen ska spenderas

Hej igen. Nu har det slutat snöa, men det ligger kvar lite i alla fall. Godisköpet gick bra, fick mest choklad med mig hem. Imorgon klockan 8.00 så avgår bussen mot Karlskoga från Nora torg. Hela konfirmationsgruppen ska ha en övernattning tillsammans. Först ska vi till Bodaborg. Det ska bli skoj! Vi äter även tacobuffé där. Sen åker vi till Uskavi, där ska vi sova över natten, i stugor, tror jag det var. Morgonen efter det så åker vi buss till Järnboås, där ska vi på en gudstjänst... Sen bär det av hemåt igen. Resten av söndagen vet jag inte vad jag hittar på riktigt. Men om jag ska gissa så blir det nog att vila lite, plugga lite och fixa lite. Just nu sitter jag här och ser även lite på tv, idol självklart! Vem borde åka ut ikväll tycker du?

image137 image138


Kommentarer
Postat av: Angelica

Idol är skoj!

2007-11-10 @ 15:33:23
URL: http://anjelique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0