Söndag

Nu lider den här söndagen mot sitt slut. Och min dag har varit lång och skön. Suttit ute i solen, spelat crocket och "firat" morsdag. Mamma fick ett par strumpor som det stod "mamma är bäst" på. Det är ju ganska praktiskt, strumpor går ju alltid åt och att dom var söta gör ju inte saken sämre direkt. Pappa köpte även kinamat som vi åt och sen åt vi rabarberpaj. Jag och Sabina var även och plockade blommor, liljekonvaljer m.m. Älskar doften av liljekonvaljer! Hur har du uppvaktat din mamma? Nyss så beställde jag en diktbok som "bump" skrivit. Funderar faktiskt på att beställa två andra diktböcker genom "glöd". Men det får bli en annan dag. Imorgon är det skola igen, men det börjar lida mot slutet... Nu ska jag gå och skriva lite, tralala. / L.

Kommentarer
Postat av: Johanna

du är utmanad! läs min blogg! :D

2007-05-27 @ 18:55:48
URL: http://johjaq.blogg.se
Postat av: Karin

hoppas du har en fin måndag! regnigt som fan här alltså!

2007-05-28 @ 17:15:51
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0