Söndag

Jag sitter fortfarande i pjamas. Det börjar bli dags att klä mig... Nu ropar mamma att det är mat också, jag som inte ens ätit frukost. Hade tänkt att gå upp runt 8.00 idag, för att "få ut mycket av dagen". Men jag ville samtidigt sova ut så jag struntade att ställa klockan. Jag menar, det räcker med skoldagarna... Så när jag vaknade 10.30 så låg jag kvar och läste till 12.00. Det är rätt fint väder ute idag och jag får se vad jag hittar på. Det blir i alla fall att plugga lite tyska (prov på onsdag) läsa lite och kanske baka något? Det är skoj, tycker jag. Jag får se om dagen blir "som planerat". Nu kurrar magen, hej då!

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag gillar Nora. Där är det lugnt och skönt! Nu är jag tillbaka i Stockholm och stressen! Ha en bra kväll!

2007-05-20 @ 18:13:52
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0