Så ska det låta, matteprov, en bok på posten, dirty dancing och snart är det sommarlov.

- Hey, jag har just skapat min längsta rubrik hittills. Nu ska jag berätta om min dag, för den som vill lyssna. Eller ja, läsa rättare sagt. Jag har haft matteprov. Jag hann inte klart och kände stressstressstress. Så det där provet får gå som det vill. Jag kommer inte ens ihåg vad jag skrev i för krumelurer. Hoppas min hjärna agerade bra, jag litar på den. Min hjärna alltså. Vi har även haft sjuans sista biologilektion. Vi lyssnade på fågelläten på en kassett. Så för ett litet tag så fylldes klassrum 379 med en massa fåglar. Eller det kunde ha varit fåglar. På musiken så anordnade Rebecka och Kattis "Så ska det låta". Det var kul och mitt lag vann. Efter skolan så följde jag med Kattis hem. Vi gjorde varma mackor och tittade på Dirty Dancing. Så nu kan jag andas ut och vara lugn. Jag är fullt normal för jag har sett Dirty dancing innan jag blir femton. Fast dit är det ju en massa månader. När jag kom hem så hade diktboken som jag beställt komit. Poesi in my heart. Pappa är snäll, han hade köpt hem en bulle med grädde i som smakade kanel. Den fick jag och Sabina dela på. Just nu är pappa i Örebro och springer "Grabbhalvan". Men han kommer nog snart hem. I helgen är det "Western-dagarna". Förra året var det stekhett ute och det var sommarlov när western-dagarna var. Jag får se om jag ska in en sväng eller inte. Det känns jätte konstigt att inte ha några fler läxor och prov. För inte kan vi väl få några fler läxor nu? Det kändes ganska ovant att inte ta med sig någon bok hem efter skolan... Så snart, snart är det sommarlov! Sjuan har liksom svischat förbi. Nu ska jag snart sova. Hjärtan på er.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas provet gick bra då. Idag skrev jag nationellt prov i matte B.. det vill jag inte ens tänka på hur det gick. Men jag hade det ju inte precis stressigt.. gick när det var en timme kvar =)

2007-06-01 @ 13:45:35
URL: http://mystmoth.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0