Rekord

Yes, jag satte nytt rekord igår! Med sidvisningar. Lite över hundra stycken. Och nu struntar jag i att alla andra har mycket mer, men min blogg är inte alls känd på något sätt och vis och jag har haft den i ca tre månader! I alla fall, nu har jag helg, skönt! Även om helgen är ganska fullbokad... Idag ska vi först gratta en som fyller femtio. Sen ska jag på disco. Sexans kväll... Alltså, det betyder att dom blivande sjuorna får komma. Imorgon ska jag upp tidigt och åka in till Örebro för att skjuta en korthållstävling. Det är även en fiskedag genom pappas jobb. Om vi hinner. På söndag ska min familj och några kusiner gratta morfar som fyller 75 år. Se där. Helgen är så gott som proppfull. Vad ska ni göra i helgen? Fredagskramar.

Kommentarer
Postat av: Jaqueline

det blir en lugn helg med lite melodifestival kanske!;) hoppas du får en bra helg!

2007-05-11 @ 14:38:45
URL: http://johjaq.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0