Korthåll

Fredag idag, det känns väldigt skönt, kan jag lova! Kort skoldag, fick tillbaka mitt tyskaläxförhör, fick 20/18, hur nu det gick till? Nej, men det var för att jag gjorde en sak som man inte behövde... Sommarvärmen kommer mer och mer. Hade leggins och en kort tunika idag, kändes vårigt och skönt. Ikväll ska jag nog till gårn en stund. Hoppas på att träffa roligt folk och så. Men det blir nog jeansen istället för tajtsen, haha. Föresten, nu börjar korthållssäsongen också. Så det är dags att "putsa upp" korthållsbössan och åka iväg och skjuta några smällar. Ska faktiskt iväg redan nu, med pappa och Nicole. Så nu ska vi åka ner till Gyttorps skjutbana och ser hur det går med årets första skytte, utomhus. Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0