God natt

Har varit en riktig "slappar-måndag". Skolan rullade på somvanligt och på gympan var vi ute och sprang, i regnet. Jag sprang själv (det är ju skönast så) och det kändes riktigt bra när jag sprungit dom där 3700 metrarna. Men när jag kom in var jag blöt/varm/kall, vilket är en ganska obehaglig känsla. Efter skolan så åkte jag, mamma och Sabina till biblioteket. Jag läste några tidingar. När jag kom hem kände jag mig riktigt trött så jag fastnade i min fåtölj och läste ännu fler tidingar. Till mat blev det pappas "special". Makaroner och köttbullar. Men det slinker alltid ner. (Tänk på dom som inte får någon mat alls, som pappa själv brukar säga) Sen tog jag tag i pluggandet inför tyskaprovet på onsdag. Hoppas det ska gå bra. Nu ska jag sova och hoppas på en skön natts sömn. Jag brukar nästan jämt vakna. Ibland för att jag är varm (som jag var inatt) Ibland för att jag fryser, drömmer konstigt eller helt enkelt tror att det är "morgon". Imorse vaknade jag och tittade på min digitalklocka som visade 4.15. Jag fick den i julklapp och är så glad att jag slipper tända för att titta vad klockan är på min vanliga lilla gula väckarklocka. Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Crazypill

sov gott =)

2007-05-21 @ 21:53:47
URL: http://crazypill.blogg.se
Postat av: Karin

vad roligt att höra:) hoppas du får en fin dag!

2007-05-22 @ 10:39:30
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

Godnatt :)

2007-05-24 @ 00:43:01
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0