Billigt godis

- Alla har väl sökt sig till närmsta ICA? Lösgodis för 2.90 hg och idag bjuder dom på tårta och saft m.m. Jag var nyss där med mami och handlade lite. Till mat idag åt vi potatis, örtsås och rödspätta. Pappas speciallitet! Jag vet att vi äter lunch tidigt (ca 12.00) för att vara helg, dom flesta äter väl frukost då? haha. Igår kväll var det trevligt på gårn också och före det så gick skyttet bra. Sköt till och med en femtio tavla! Men resten gick väl sisådär... Efter det så gick jag och Nicole och köpte glass och sen tog vi kort ute. Idag är inget speciellt planerat, men jag ska i alla fall plugga lite fysik, prov på tisdag! Later.

Kommentarer
Postat av: Crazypill

va??? jag måste gå till ICA!

2007-05-05 @ 15:01:22
URL: http://crazypill.blogg.se
Postat av: THOWE

ÅHH! jag har godisförbud ju!!! :(

2007-05-05 @ 16:20:15
URL: http://thowes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0