Lördag, kväll.

Nu är jag tillbaks igen, för en liten uppdatering. Har inte gjort så mycket... Ätit Oxfilèpizza, gått en promenad med mami, sett pokerfejs och inte så mycket mer. Har precis ställt om klockan en timme framåt. Gjorde det nu lite i förväg, så att jag inte glömmer sen... Så nu är det sommartid, härligt! Idag fick jag även en svart-vit väska, eller ja, väska och väska, typ av plast material, eller nått sånt? Från mamma och Sabina, det var snällt tycker jag. Åh, föresten så vill jag gå på stan/Marieberg. Det var ett tag sen man gick i affärer, det är ju så kul! Nästa helg blir det skytteläger i Fagersta, fredag-lördag. Skyttekläderna eller ja, klubbdressarna, har kommit! Nu ska jag snart lägga mig, det blir trots allt en lång dag imorgon med, men jag ska nog sova lite längre på morgonen... Och min klocka är faktiskt över halv tolv (eftersom jag redan ställt om den) Jag ringde föresten Nicole, men ingen var hemma där. Nu väntar sängen, jag är allt bra trött. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0