Vattenskidor

Hej! Idag är det måndag och jag har haft en bra dag. Just nu sitter jag här och mumsar på en bulle. Idag tog jag 10.47 bussen till Örebro. Där gick jag och storsade runt i butiker och köpte en massa presenter till lillasyster. Åh, jag verkligen längtar tills hon ska packa upp dom... Jag åt en mjukglass och drack en päron milkshake från Mc´donalds också. När jag kom hem så åkte jag, Sabina och mamma ner till vattenskidkluben. Sabina skulle åka och sen övertyga hon mig om att åka också. Hon är jätte duktig (hade bara åkit en gång förut!) Men för mig var det första gången och jag hade desto större problem. Jag kan ju inte stå på dom dära skidorna! Men det är ju bättre att prova än att inte prova... Sabina ska dit nästa måndag med för att åka. Jag får se om jag följer med. Antingen så är jag envis och testar tills jag klarar det någorlunda eller så lägger jag ner skiten. Men jag är ju ganska envis, så det lutar faktiskt  åt det första alternativet. Men jag får se. Imorgon ska jag skjuta en korthålls tävling. Det är lite mer min grej... Nu ska jag fixa lite. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0