Solig måndag

Hej solstråle. Nu uppdaterar jag... Idag är det jätte fint väder, soligt och varmt! Det känns så härligt till och med att vara i skolan, när det är så lite kvar och man riktigt känner sommaren. Efter skolan ringde Nicole. Så vi gick och köpte glass och sen fastnade vi konstigt nog på Gyttorps gårn. Vi diskuterade en massa "viktigt" med Töka. Annars var vi typ själva där... Min lillasyster är på klassresa till Göteborg och kommer hem imorgon. Så nyss har ju hon varit på Liseberg, jag blir ju avundsjuk, hihi. Igår skrev jag aldrig för jag var så trött. På tjejkvällen somnade vi ca 4.30... Men det var SÅ KUL! Jag kanske lägger in lite bilder sen. Min kamera är full, men jag hinner inte föra över dom till datorn nu, för jag ska snart sova... Dröm sött.

Kommentarer
Postat av: Helena

Det har verkligen varit en härlig dag! Sov gott!

2007-06-04 @ 22:45:49
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Hanna

Själv så har man ju sommarlov nu vettu :D Übergött ^^

2007-06-05 @ 17:34:05
URL: http://mystmoth.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0