Örebro

Idag väckte mamma och pappa mig med något i den här stilen: "Lovisa, det regnar och vi tänkte åka till Örebro idag!" Då var klockan 10.00 och jag kände mig hur pigg som helst. Så dagen har alltså spenderats i Örebro. Jag köpte bl.a ett par solglasögon, en tunn tröja, ett halsband och några diadem. Jag skulle kunna shoppa hur mycket som helst, men plånboken säger ifrån. Mina favorit butiker är främst H&M och ginatricot, såklart! Men jag har även börjat gilla Indiska. Dom har faktiskt härliga prylar, accessoarer och vissa klädesplagg är riktigt fina. Solglasögonen som jag köpte idag är därifrån. När vi kände oss färdiga med alla affärer så åkte vi till Frövi och hälsade på familjen Gunnarsson. Alltid lika trevligt! Allt från mig nu, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0