Äntligen sol! Eller... nä.

Idag när jag vaknade så tittade jag ut och upptäckte till min stora förtjusning att solen sken! Så jag drog på mig bikini och minishorts och sen satte jag mig i solen med en bok. Men bara efter ett tag så kommer det hotfulla mörka moln. Och vips, så var solen försvunnen. Jag som verkligen trodde att solen var här för att stanna? Så det var bara att svida om till jeans, raggsockor och en tjocktröja för att inte frysa där jag satt på altan och läste vidare... Idag har jag plöjt igenom en hel bok och lite till. Det var faktiskt mysigt att sitta där ute i myskläder under altantaket och höra när regnet smattrade (för ja, det regnade lite också) Jag ska nog dra ut lite filtar och kuddar någon dag för att göra det ännu mysigare (om det inte är så bra väder) 17.30 följde jag med Sabina till vattenskidklubben. Hon åkte lite och jag satt med i båten och "hejade på". Men nu håller jag alla mina tummar för att solen kommer. För liksom, vad är ett sommarlov utan sol?


Kommentarer
Postat av: Karin

ja vad tusan är det.. skandal

2007-06-28 @ 21:51:59
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0