Söndag

Hej hallå. Idag vaknade jag inte förrän klockan 13.30. Ganska sent tycker jag i alla fall. Men det kanske berodde på att jag la mig vid ca 02.30? Hursomhelst, kvällen igår blev lyckad! Dagen med för den delen. Trots lite regn, men vem har dött av lite vatten liksom? På dagen såg jag Mojje med några kompisar, hihu. Jag fick en autograf på armen som fortfarande sitter kvar, trots att jag duschat två gånger sen jag fick den! Roligast igår och en aning pinsamt (?) var i alla fall när jag såg Andreas Johnsson på stan, jag samlade ihop lite mod och så knatade jag fram och klämde ur mig ett: "Hej, skulle jag kunna få en autograf?" + ett stort leende. Och det kunde inte ens han motstå (eller så är han troligen väldigt van vid sådana frågor) så han skrev i alla fall sitt namn till mig och så kunde jag tacka och gå därifrån, hihu. På eftermiddagen kom som sagt några hit och grattade Sabina i efterskott. Det var trevligt och jag pratade en massa strunt med Jacquelin. På kvällen var det dags för lite Noradagarna igen. Jag lyssnade på Andreas Johnsson och straxt efter midnatt var det dags för Rydell & quick. Det var ett riktigt drag, det var det. Pappa hämtade mig ca 01.30 och en timme efter det var det som sagt läggdags och sen var det en ny dag, idag alltså. Jag har inte gjort så mycket alls idag, mest slöat. Det blev en kort dag idag, eftersom jag vaknade när jag gjorde... Ikväll ska jag inte bli så sen. Just ja! Jag upptäckte även att jag kan gå in på lunar och liknande från mobilen, hihu. Så det betyder kanske att jag eventuellt kan blogga också? Jag får undersöka det där närmare. Men jag håller mig nog till datorn ändå... Bilder från Noradagarna kommer en annan dag, kanske imorgon? Nu ska jag gå, hej då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0