Noradagarna fortsätter...

Kvällen igår blev lyckad. Regnet höll sig borta och stämningen var på topp. Även om jag tror att det blir ännu roligare ikväll! I alla fall, jag var hos Paula med henne och Mimmih och så gick vi ner till torget runt 22.00. Vi såg Björn Rosenström m.m. Idag vaknade jag av att telefonen ringde och så kommer mamma in med den till mig. Det var Emelie. Hon undrade om jag skulle med in till stan lite senare, så runt 13.30 kommer dom förbi och hämtar mig. Vi ska väl se på Mojje, haha. Liksom, när det väl händer saker i Nora, då får man ju inte missa något! Men sen ska jag hem igen för vi får besök. Några som ska gratta Sabina, i efterskott. Så då blir det väl lite fika och så. Och ikväll är det dags för stan igen. Det blir nog toppen! Nu ska jag äta lite, ciao!

                                             image60

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0