Borlänge

Hejsan. Idag så var familjen i Borlänge. Vi badade på Aqua nova. Världens bästa äventyrsbad! Men det var elfel i omklädningsrummen, så man fick gå in gratis(!) Och äventyrsbadet var som vanligt. Men vi badade inte sådär jätte länge. Vi åkte till Kupolen istället. Åt på Mc´donalds och tittade i lite affärer. Jag köpte ett par vita tygskor. Jag har letat efter det. Nu hittade jag ett par, men tror du inte att när jag kommer hem så upptäcker jag typ en "knöl" i ena skon, så nu måste jag byta dom! OHH! Sånt där är störande! Men jag får väl försöka byta i Örebro, om dom finns där... Håll tummarna för mig, please. Aja, tillbaka till kupolen. På Stadium så såg jag Andreas Johnsson. Så nu har jag sett han "på riktigt" två gånger i sommar... Och på Bokia träffade jag Yoni. Min gympalärare i bl.a 6:an. För övrigt så köpte jag inte så mycket. Ett par strumpor och ett par trosor. Underkläder är väldigt lätt att bli sugen att köpa, speciellt när det är rea, tralala. Jag har definitivt fattat vad man brukar säga: "Skäm bort dig själv med underkläder". Men nu är jag hemma igen. Bloggar mer förhoppningsvis imorgon. Puss!

 


Kommentarer
Postat av: Annsofie

jag håller tummarna för dig, söto ! :)

2007-07-28 @ 21:20:18
URL: http://annsofiekaarlsson.blogg.se
Postat av: Sandra

ååh vad kul med öäventyrsbad..:)

2007-07-29 @ 14:06:11
URL: http://fashionbysandra.webblogg.se
Postat av: Hanna

Inget slår ju Gustavsvik iaf ;)

2007-07-29 @ 16:42:10
URL: http://mystmoth.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0