2008

nu är det mindre än en halvtimme kvar av 2007 och det känns lite, ja, snopet, eller vad man nu ska kalla det? det här är nog min sämsta nyårsafton jag varit med om och det är nog lite därför jag bara vill få det här överstökat. bortglömt, passerat, förbi. visst, nyårsaftnar (heter det verkligen nyårsaftnar?) är väl lite överskattat, men kanske mysigt om man spenderar dem på rätt sätt? jag har i alla fall ett nyårslöfte, och det är att: 2008 ska bli mitt bästa år någonsin! i och för sig så har jag tänkt så om varje år, vad jag kan minnas, men nu ska det bli så också! vad det innebär "att bli det bästa året någonsin" återstår att se! jag fattar inte hur fort ett år kan gå, 365 dagar, bara sådär, sccccviiiisccchh! men det är nog ändå ganska bra att det går fort, så man kan ta "nya tag". nej, nu ska jag sluta sitta här och låta "poetisk" och istället börja tänka på att välkomna 2008, för nu börjar det verkligen dra ihop sig! föresten: har du något nyårslöfte?
och hoppas att du får en bra start på det nya året!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0