Vardag igen

Onsdag. Skola. Plugg. Kompisar. Äta. Skriva. Sova. Låter det spännande? Knappast. Men det betyder att allt är som det ska. Vardagen är igång igen! Men det är tråkigt att varje dag ser nästan likadan ut, eller egentligen så är det ju inte så... På lördag ska jag i alla fall skjuta en korthållstävling i Västerås. Sabina och Nicole med. Det blir nog rätt skoj. Föresten: Åh, vad jag saknar sommarlovsnätterna! Det var så härligt att kunna sitta upp halva natten och bara skriva. Visst, jag skulle kunna göra det nu med. Men då kan jag inte sova ut på morgonen + att man vänder på dygnet. Det var liksom på natten som jag hade mest tid att skriva, även om det var sommarlov. Det är samma sak nu. På dagarna har jag knappt tid. Men jag ska försöka ta mig mer tid. Om det går. Men det blir väl ännu svårare att få tid över nu när teatern börjar, skyttet drar igång och när man får mer i skolan... Jaja. Nu ska jag inte babbla på en massa mer om i stort sätt ingenting. Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0