Tillbaka i skolan...

Jahapp. Nu var "ännu" ett sommarlov över. Skolstarten var i torsdags, den 23:de. Vi fick scheman, busskort och så gick vi på några lektioner. Idag så slutade vi lite före 14.00. Fast egentligen slutar vi 14.10 på fredagar. Men det skulle kanske ändras, så det återstår att se hur det blir... Idag tog vi även "skolfoto". Nu ska jag käka lite och sen ska jag in till stan med en massa tjejkompisar. Det blir tivoli ikväll och imorgon blir det marken + tivoli på kvällen. Och eventuellt marken på söndag. Jag hoppas på en toppen helg! Hoppas bara att vädret håller sig bra också. Sorry att jag bloggat så lite på sista tiden... Men jag kommer igen! Kanske lägger in lite bilder och så någon dag också. Men nu i helgen blir det som sagt nora marken för hela slanten! Och så har jag ju faktiskt namnsdag imorgon, det är ju Lovisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0