Kalas

Hej. Igår så fiskade vi kräftor. Vi fick 26 stycken + att vi slängde tillbaka ca 20 stycken som var för små... Vi får vara nöjda, eftersom vi bara hade fyra håvar och så "fiskade" vi ju från strandkanten. Men vädret var inte det bästa, men jag fick i alla fall användning för mina svarta/blommiga stövlar! Just ja! Idag så hände det en grej... Jag stod i duschen och plötsligt hör jag pappa skrika en massa och springa runt. Det visar sig att en katt sprungit in i huset och ner i källaren, katten var till och med in i bastun! Men pappa fick ut katten igen i alla fall. Tillbaka till nu. Eller rättare sagt, till framtiden. Klockan 14.00 ska vi träffa några kusiner och sen ska vi hem till några andra kusiner och gratta Rico som fyllde 40 i juli, dom har ju varit bortresta... Då blir det kalas, vi ska bl.a äta där. Så jag kommer nog inte blogga något mer under dagen... Men ha det så bra!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0