En vecka kvar...

Nu återstår bara en vecka av sommarlovet, en vecka! Det här lovet som skulle vara världens längsta och världens bästa. Jag är inte helt övertygad om det verkligen blev så... Och det skulle ju vara den varmaste sommaren på "typ 100 år". Men istället har det varit "typ den sämsta sommaren på 100 år". Nej, men man skulle inte direkt tacka nej till en utlandsresa, till soooolen! I alla fall, idag är det regnrusk och jag gick nyss hem från Sandra. Jag och Emelie sov hos henne till idag. Vi tittade på film, Pledge this och snackade typ hela natten. Och så åt vi chips! Mina favoriter, Sourcream & Onion... Vi somnade inte förrän ca 04.30. Sen vaknar jag och Sandra ca 12.30 av Emelie och Sandras mamma som väcker oss med lite hot som: "Om ni inte går upp nu så får ni ingen frukost". Jag var hos Sandra hela dagen. Sandras mamma kom hem med en låda med en massa garn och "stickningspinnar" som hon fått av någon. Så jag och Sandra satte oss och stickade lite. Bara för en kvart eller så. Som värsta gamla tanterna, haha. Igår, innan jag åkte till Sandra, så hade pappa och Sabina hyrt "En natt på museet". Så vi såg den också. Ganska rolig faktiskt! Nu ska jag ta mig en varm dusch och sedan får vi se vad jag hittar på. Bloggar lite senare i alla fall!

image69  image70

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0