Sol!

Imorse åt jag och Sandra frukost i skolan. Jag åt två mackor, en med ost och en med ägg, några korvbitar, lite bacon och apelsinjuice. En riktig "brakfrukost" med andra ord! Skolan idag gick väldigt snabbt. Slutade redan 11.10, eftersom jag hade inställd tyska. Så pappa hämtade mig och sen dess har jag inte gjort så mycket alls. Jag cyklade till affären och köpte mig en glass, min favorit, magnum strawberry white. Sen cyklade jag hem, in med glassen i frysen och så böt jag om till bikiniöverdel och shorts (utan leggins, som jag hade tidigare idag) smörjde in näsan med lite solkräm, på med solglasögonen, mp3-musik i öronen och ut i solen, med glassen i handen. Där satt jag i en solstol och verkligen njöt! Min lilla planering för dagen/kvällen ser ut ungefär så här:

  • Packa allt som jag ska ha med mig till Stockholm.
  • Duscha av mig dagens "skoldamm".
  • Ta bort min avskavda manikyr och måla ny.
  • Gå ut i det härliga vädret.
  • Läsa ut en bok.
  • Skriva ett till blogginlägg.
  • Och så lämnar jag en punkt "tom", för något som jag inte vet riktigt än.

Jag vet i alla fall helt klart vad jag kommer att börja med. Gå ut i det härliga vädret såklart! Och kanske tar jag med mig boken ut? Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0