Bubblande känslor

- Jag känner mig verkligen jätte glad, det bubblar liksom i hela kroppen! Om någon förstår vad jag menar? Jag kan tyvärr inte berätta allt just nu, men det lovar jag att göra, inom ganska kort tid. Idag var det första dagen i skolan efter lovet, det var ungefär som vanligt. Efter skolan var jag på skytteavslutningen. Vi fikade och fick priser. När jag kom hem så berättade mamma att telefonen hade ringt, lalala... Det här kanske gör någon/några lite nyfikna? Men även om jag bloggar så att alla som vill kan läsa, så är den här bloggen främst till mig själv. Av, med och om mig själv. Och den här bloggen är på mina villkor, det är jag som bestämmer. Härligt! Hoppas att alla mår lika bra som jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0