Ännu en lista.

En lista om lite olika saker:

[  ] Jag är kortare än 160cm.
[x] Ibland tycker jag att jag är ful.
[  ] Jag använder smink dagligen.
[x] En helt okänd person har sagt att jag är snygg. något äckel som addat mig på msn?
[  ] En helt okänd person har sagt att jag är ful.
[  ] Jag har piercingar på andra ställen än i öronen.
[x] Jag har svurit åt mina föräldrar.
[x] Jag har rymt hemifrån. med syster.
[  ] Jag har blivit utslängd hemifrån.
[x] Mina biologiska föräldrar är ihop.
[x] Jag studerar.
[  ] Jag har somnat i skolan.
[x] Jag har missat mer än en vecka av skolan. ja, men det är knappt, haha.
[  ] Jag har varit sjukskriven.
[  ] Jag föddes med en sjukdom.
[x] Jag har brutit ett ben/en arm. vänster arm.
[x] Jag har haft vattkoppor.
[  ] Jag har haft/har astma.
[  ] Jag har varit i Afrika.
[  ] Jag har varit i Asien.
[x] Jag har sett en fallande stjärna.
[x] Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna. självklart!
[  ] Jag har varit på en offentlig plats i min pyjamas.
[  ] Jag har sparkat en kille mellan benen.
[  ] Jag har snackat med en känd person.
[  ] Jag har druckit en hel liter mjölk på en timme.
[x] Jag har medverkat i ett skådespel. går på teater, så ja.
[  ] Jag har träffat någon från internet i det verkliga livet.
[x] Jag har fångat en snöflinga på min tunga. många!
[  ] Jag har suttit på ett tak på natten. nej, men det skulle jag gärna göra, det låter fint. 
[  ] Jag har ätit sushi.
[  ] Jag har sjungit en sång nedanför någons fönster.
[x] Jag är singel.
[  ] Jag är i ett förhållande.
[ / ] Jag hatar mig själv. ibland?
[ / ] Jag har skrivit ett kärleksbrev. kommer inte ihåg?
[x] Jag saknar någon just nu.
[ / ] Jag är rädd för att bli övergiven. kanske ibland?
[x] Jag har varit kär i någon som inte var kär i mig. tror det.
[  ] Jag har sagt att jag älskade någon och ljugit.
[x] Jag har sagt att jag hatade någon och ljugit.
[  ] Jag har varit förtjust i en lärare.
[ / ] Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra. kommer inte ihåg.
[  ] Jag har ljugit så att det har blivit problem.
[x] Jag har en hemlighet som ingen vet.
[  ] Jag har besökt en psykolog.
[  ] Jag har anorexi och/eller bulimi.
[  ] Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det.
[  ] Jag har vaknat gråtande.
[x] Jag har somnat gråtande.
[x] Jag är rädd för att dö.
[ / ] Jag hatar begravningar. har aldrig varit på någon, men jag skulle inte gilla det!
[  ] Jag har sett någon dö.
[  ] Någon nära till mig har begått självmord.
[x] Jag äger en iPod eller en mp3-spelare. en mp3.
[  ] Jag äger många dyra designerväskor.
[x] Jag äger något från H&M.

[ / ] Jag har lätt för att öppna mig för nya människor. det beror på.
[  ] Jag svär ofta.
[  ] Jag är en sportfanatiker.
[ / ] Jag är bra på att baka. det är kul, men jag är väl inte världsbäst direkt.
[  ] Min favoritfärg är vit, ljusröd eller ljusblå.
[x] Jag vet hur man skjuter. jag går på skytte, så ja.
[  ] Jag är kär i kärleken.
[ / ] Jag skrattar åt mina egna skämt. ibland.
[x] Jag är väldigt kittlig.

Intressant? Bedöm själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0